Instagram pro firmy

Instagram je pro některé obchodníky důležitější a účinnější síť než facebook nebo web. Na kurzu se dozvíte, jak jej používat tak, abyste dokázali nabídnout sebe a své produkty co nejsrozumitelněji a podpořili jejich prodej. Instagramem docela dobře můžete tvořit i svou firemní identitu, značku a sdílet své hodnoty. Zároveň jím dobře zacílíte na mladší cílovou skupinu. 

Ukážeme si, jak Instagram použít při prodeji oděvů, šperků, občerstvení, rukodělných výrobků, služeb. Projdeme firemní hodnoty, abychom je následně mohli pomocí fotek dobře představit vašim klientům. Kde je místo pro Instagram? Jak ho propojit se svou kampaní nebo jménem? Hashtagy alias klíčová slova také budou jedním z důležitých bodů programu workshopu. Dozvíte se možnosti využívání tzv. Influencerů, Instagramerů a propojení s ostatními sítěmi. Řekneme si, jak ho propojit dobře s "živým" světem pomocí obrazovek a obrazové reklamy (Instore TV). 

Nebojte se téhle sítě. V zahraničí je to jeden z nejúspěšnějších kanálů pro podporu prodeje