Online svět/ Jak tvořit živý obsah, který baví cílovou skupinu i vás

Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn. Jak je použít? Který vybrat pro svou firmu, produkt nebo projekt? . 

Podle výzkumu pro zaujetí klientů nemáte moc času. Máte 50 000 milisekund, abyste chytili pozornost obrazem. A pak ještě máte jedinečných 8 sekund na to, abyste zaujali. Online svět firmy, sociální sítě, tiskové zprávy a emailové zpravodaje už nejsou jedinou možností jak tvář firmy představit okolí. Firmu tvoří lidé. Nebojte se odhalit a ukázat, jak fungujete. Obchod je o lidech a příbězích, které se více či méně spojují i s jejich talenty a prací, kterou milují. Pokud chcete posunout svůj firemní svět blíže k zákazníkům, máte možnost to udělat. 

Online svět nestojí moc peněz. Je to zajímavá forma reklamy. Veškerou reklamu tvoří obsah, který baví vás i zákazníky. Jinak už to dnes nejde. Proto se podíváme na možné nástroje, kterými je možné ho vytvářet

Nejlepší varianta, pokud chcete jakýkoliv jiný kurz, je objednat si tento jako základní. Všechny ostatní kurzy na něj navazují.